Pagina's

zondag 5 maart 2017

WIJ ZIJN VERHUISD

Lieve Lezers,
Omdat ik het bloggen graag naar een hoger niveau wou tillen ben ik begonnen op een eigen domein-naam. Daar hoort een nieuwe site met een nieuwe naam bij.

Ik was al een tijdje ontevreden over de naam Cooked With Love wegens te lang, te ingewikkeld en moeilijk te spellen. Dus bij het verhuizen naar een ander adres vond ik dat daarbij een nieuwe naam mocht horen. Bij deze nodig ik jullie uit om een kijkje te nemen op Altijd Anders, want daar zal alles van nu af aan gebeuren.

Ook de Facebookpagina is aangepast, maar dat hadden de trouwe lezers onder jullie misschien al gezien. Om direct een stevige start te maken kunnen jullie me nu ook terugvinden op Instagram en Pinterest.

Ik heb al zin in deze frisse start, jullie ook?

Ik hoop jullie alvast weer massaal te mogen begroeten op Altijd Anders, tot dan !

Dikke kus,
Yentl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten