Pagina's

woensdag 20 februari 2013

Tupperware


Beste lezers,

Jullie hadden het vast al in de mot, ik ben sinds kort Tupperware-consulente! Dat betekent dat er enkele kleine veranderingen zullen optreden op de blog.


Voor niet-tupperware bezitters : geen paniek ! Hier zullen natuurlijk ook nog vele gerechten te vinden zijn die zonder tupperware bereid kunnen worden.


Maar voor de tupperware-bezitters zullen er op termijn ook recepten verschijnen die specifiek met een tupperware-product klaargemaakt zullen worden. Deze zullen dan ook een tag krijgen van de producten die ik hierbij gebruik.


Ik weet niet of iedereen bekend is met het gebruik van tags, daarom een klein woordje uitleg. Onderaan in de rechterkolom van mijn blog zie je een vakje met allerlei woorden. Deze woorden zijn gekoppeld aan gerechten die daarop van toepassing zijn. Hoe groter de woorden, hoe meer recepten er van te vinden zijn. Klik je bijvoorbeeld op 'zalm', dan krijg je enkel recepten die met zalm bereid zijn.


Zo zullen er binnenkort woorden verschijnen zoals 'Quickchef' en 'Turbomax' en nog vele meer. Wanneer je een gerechtje zoekt dat je kan maken met je tupperware-materiaal hoef je dus enkel de tag aan te klikken van jouw product om tal van ideetjes te krijgen. In het begin zal dit minimaal zijn, maar dat zal vanzelf wel uitbreiden en groeien.

Probeer dingen uit, geniet van het leven en ontdek !!
Succes !


Dikke kus,
Yentl


3 opmerkingen:

  1. Ik heb een Tupperware schaal, ik dacht dat hij voor de magnetron was, maar twijfel nu. Hij is donkerblauw, ovaal, van hard kunststof en heeft een stoominzet, een harde blauwe deksel en een 'zachte' witte deksel. Onderop staat een rondje met 3 golfjes er in. Weet jij welke schaal dit is? Hoe hij heet en wat ik er mee kan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi :) dat is een kom uit de microcookslectie. die mag inderdaad in de microgolfoven, maar enkel met het blauwe deksel en op 800 watt. Het witte deksel dient om eten te bewaren, bijvoorbeeld in de koelkast. Veel plezier er mee!

      Verwijderen
    2. Nu nog mijn blauwe deksel terug vinden ;-) Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen