Pagina's

zondag 15 april 2012

Welkom !


Hoi !

Welkom allemaal op mijn blog !

Het is de bedoeling dat ik hier regelmatig een lekker receptje met bijhorende foto met jullie zal delen. Het zullen vooral gezonde recepten zijn, maar af en toe ook eens iets om te snoepen :) Verwacht jullie dus maar aan lekkere recepten met veel groentjes, vis en gevogelte !

Ik had nooit durven denken dat ik een kookblog zou starten,
Maar naar aanleiding van de reacties op de foto's op facebook van mijn 'creaties' en de vraag naar een blog ben ik dan toch begonnen met verkennen in de wondere blog-wereld.



In het begin zag ik dit niet zitten maar naarmate meer reacties op facebook en de vraag om de recepten te delen begon ik dan toch aan het idee te wennen en uiteindelijk besloot ik de sprong te wagen, dus hier ben ik dan !

Het is allemaal nieuw voor mij, dus ik zal nog een beetje moeten zoeken.
De lay-out zal nog een paar keer veranderen, de schrijfstijl misschien ook...
Ik weet ook nog niet precies wat jullie nu net van mij verwachten dus jullie feedback en suggesties zijn altijd welkom!

Ik hoop dat jullie hier inspiratie kunnen opdoen, en af en toe zelfs eens zelf iets uitproberen.

Dikke kus !

PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert.

2 opmerkingen: