Pagina's

maandag 3 september 2012

Update van de frambozenwodka !



De wodka met verse framboosjes staat nu exact 1 week op een donkere plaats, en er beginnen al heel wat veranderingen op te treden ! Benieuwd wat er gebeurt? Lees snel verder !



Jullie hebben vast wel de foto gezien die ik op de eerste dag gemaakt heb, hier zal ik jullie de foto's tonen die ik vandaag, 7 dagen na het maken van het mengsel, getrokken heb. Jullie kunnen altijd eens terug kijken naar de eerste foto om te kunnen vergelijken, deze vindt je hier.



Zoals jullie kunnen zien drijven de frambozen nu in plaats van op de bodem te liggen !! Ze verliezen stilletjes aan hun mooie kleur en worden hoe langer hoe bleker (naar het witte toe). Ook de rietsuiker is aan het oplossen in de wodka. Ik vermoed dat het experiment over een weekje wel klaar zal zijn en dan is het proeven geblazen, ik ben benieuwd !!



PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert en hier gewoon je naam invult. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten