Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Blokvakantie

Afgelopen dagen waren er weinig nieuwe recepten te vinden. Ik heb vanaf 20 augustus herexamens dus probeer zo veel mogelijk te studeren. Op de momenten dat ik niet aan het studeren ben probeer ik een beetje van de vakantie te genieten, want het is veel te mooi weer om veel achter de computer te zitten bloggen. En de zomerdagen zijn hier in ons landje al vaak op twee handen te tellen ;)

Daarom zal de blog op lager pitje staan de komende weken. Dat betekend dat er voorlopig niet meer dagelijks een recept of artikel online zal komen. Al beloof ik zeker nog enkele gerechtjes per week te proberen delen met jullie, want ik laat jullie niet graag helemaal in de steek :)


Voor alle mede-studenten met herexamens : nog veel succes en vergeet niet af en toe te genieten van het mooie weer ! En de mensen zonder examens wens ik nog een hele prettige vakantie toe ;)

PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert en hier gewoon je naam invult. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten