Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

foto's made by Merel this week !

 
Jullie zullen deze week misschien opmerken dat de foto's een pak scherper en professioneler zijn. Dat komt omdat mijn zusje Merel op logement is !


Merel is mijn jongere zus en ze blijft een weekje bij ons logeren omdat de mama op reis is. Ze houdt enorm van fotografie en heeft een superchique Canon waar ze natuurlijk veel betere foto's mee kan maken dan ik met mijn klein compact cameraatje en mijn ipod touch :p Bovendien heeft ze talent om foto's te trekken ! Daarom ga ik deze week een beetje misbruik maken van haar talent en haar de meeste foto's voor de blog laten nemen. Zeg nu zelf, hoe zou je zelf zijn?


Ze heeft ondertussen al heel wat foto's genomen voor jullie (en ze doet dat super goed!), onder andere van de euromarkt te Sint-Niklaas en van een aantal gerechten die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. De artikels met de foto's komen deze week zeker nog online.

Jammer genoeg mag ik haar van de mama maar een weekje lenen, dus die mooie scherpe foto's zullen een tijdelijk fenomeen zijn. Hopelijk genieten jullie van de extra 'lekkere' foto's !

Dikke kus,

Yentl


PS : Je kan een reactie achterlaten op dit artikel door hier onderaan op reacties te klikken. Registreren is niet nodig wanneer je de optie Naam/URL selecteert en hier gewoon je naam invult. klik daarna op 'publiceer' om het te plaatsen.
 


1 opmerking:

  1. knappe foto en mooi oog voor detail.doe zo voort. tip : een tikkeltje meer gecentreerd dan was ie perfect.( afstand van de linker zijkant vd bloem = afstand rechterkant van de stengel onderaan)

    BeantwoordenVerwijderen